Een VOCATIO laureaat gesteund door de Bernheim Stichting

Ontdek Justine Taillard en de andere laureaten!

Elk jaar sluit de Bernheim Stichting zich aan bij VOCATIO om een gepassioneerde en getalenteerde jongere te steunen. In 2021 zal de laureaat Justine Taillard de Bernheim-beurs ontvangen.

copyright Karel Duerinckx

Al meer dan 50 jaar steunt de stichting VOCATIO gepassioneerde en geëngageerde jonge talenten tussen 18 en 30 jaar die over onvoldoende financiële middelen beschikken om hun roeping te ontwikkelen of levensproject te realiseren, hoewel dat hun grootste wens is.

Dit jaar is VOCATIO er met de hulp van haar sponsors in geslaagd 19 beurzen ter waarde van 10.000 euro aan te bieden. Daarbovenop biedt VOCATIO ook een persoonlijke begeleiding, een grote zichtbaarheid en toegang tot een relatie- en oud-laureatennetwerk.

De Bernheim Stichting doet elk jaar mee aan dit evenement. In 2021 is het Justine Taillard die de beurs van de Bernheim Stichting zal ontvangen. Justine maakte de voorstelling Coma die handelt over de huidige migraties, uitsluitingen en anonimiseringen. De schoen wordt er gebruikt als symbool van de existentiële zwerftocht en maakt het mogelijk een tekst in de ruimte te schrijven.

Ontdek het project van Justine Taillard en dat van de 18 andere laureaten op VOCATIO.be!