Onze beste wensen voor het nieuwe jaar!

2017 loopt alweer ten einde, de stad tooit zich met duizenden lichtjes om het einde van het jaar te vieren, de mensen op het terrein gunnen zich een moment van rust, en het is tijd om een balans op te maken.

Voor we elkaar terugzien in 2018, willen we graag iedereen bedanken die zich dagelijks inzet om jongeren de kans te geven om te ondernemen en om hun plaats te vinden in een multicultureel en dynamisch Brussel.

De stichting hernieuwt haar steun aan een hele reeks vernieuwende projecten die de Brusselse jeugd reële perspectieven bieden. Of het nu gaat om Young Change Maker, TADA, Duo for a Job, microStart, YouthStart, Schola ULB, Migrations Au-delà des préjugés, VOCATIO, de Pôle Environnement & Société van de ULB, het Réseau EMES, het Atelier des écritures contemporaines de La Cambre, het Parlement Jeunesse, Europolis – ons gezamenlijk avontuur loopt door tot 2020.

Laten we zeker ook Bruxitizen en Talented Youth Network niet vergeten, die tijdens dit jaareinde bijzonder boeiende activiteiten hebben aangeboden. Deze en vele andere projecten vindt u terug in het overzicht op onze website.

Het team en de raad van bestuur van de Fondation Bernheim wensen u prettige eindejaarsfeesten, en we kijken ernaar uit om samen met u nieuwe uitdagingen aan te gaan in 2018!