Zaterdag 15 oktober 2016

MYND

Het salon van de Brusselse jongeren

Op het terrein van Tour & Taxis - Picardstraat, 7 - 1080 Molenbeek.
Vrijdag 14/10/16 - voor beroepsmensen uit de jeugdsector.
Zaterdag 15/10/16 vanaf 12u00 - voor het grote publiek.

TYN (Talented Youth Network) nodigt jullie uit op de 3de editie van het salon van de Brusselse jongeren.

Dit salon heeft tot doel om organisaties en bedrijven samen te brengen die begaan zijn met de ontwikkeling en de vorming van de jeugd in al haar diversiteit en met al haar talenten. Er gaat daarbij bijzondere aandacht naar jongeren uit kwetsbare buurten.

De eerste dag (vrijdag 14 oktober) is voorbehouden voor professionals uit de jeugdsector. Op het programma staan mini-conferenties en rondetafelgesprekken over onderwerpen die de deelnemers zelf aanreiken. De genodigden werden geselecteerd op grond van de kwaliteit van hun werk, hun engagement en hun complementariteit.

De tweede dag (zaterdag 15 oktober, vanaf 12u00) staat open voor het grote publiek. De jongeren en hun ouders, leraren, lerarenopleiders, grote zussen en grote broers kunnen kennismaken met het aanbod van de Brusselse verenigingen, onderverdeeld in vier thematische dorpen: "My.Job", "My.Energy", "My.Study" en "My.Solidarity“.

Teneinde de Brusselse diversiteit beter te weerspiegelen, is het salon MYND ook dit jaar tweetalig.

Klik hier voor meer informatie en om u in te schrijven.